FAQ
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Zoek je favoriete product(en) en volg de stappen hieronder:
1. Voeg je product(en) toe aan je winkelwagen door op de groene "in winkelwagen"-knop te klikken.
2. Ga naar je winkelwagen en klik op de groene knop "verder naar bestellen".
3. Vul je persoonlijke gegevens in en druk op "volgende".
4. Rond je betaling af.
Is er een minimaal bestelbedrag?
Nee wij hanteren geen minimale bestelling.
Hoe snel wordt mijn product geleverd?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Wij streven er hierbij het product uiterlijk een dag na de bestelling te versturen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Als een bestelling is afgerond kan deze niet meer worden gewijzigd of geannuleerd.
Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Haal je je bestelling liever zelf op? Dat kan! Kies in de winkelwagen voor de optie gratis ophalen in Zoetermeer.
Laat je mailadres en/of telefoonnummer achter bij je bestelgegevens en wij nemen zo snel mogelijk contact op voor het maken van een afspraak. Dit kan vaak nog dezelfde dag?
Iets anders afspreken? Stuur ons een berichtje dan kijken we samen naar de mogelijkheden!
Ik heb een vraag over een product, waar kan ik terecht?
Heb je een vraag over een product? Neem contact met ons op via info@aquagadgets.nl. Wij helpen je graag verder.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
Ik heb problemen met het plaatsen van mijn bestelling, wat moet ik doen?
Heb je een probleem met het plaatsen van een bestelling neem dan contact met ons op via info@aquagadgets.nl. Wij helpen graag!
Betalen
Met welke betaalmethoden kan ik betalen in de webshop?
Voor het doen van betalingen maken wij gebruik van ideal, een veilige keuze voor beide partijen.
Ontvang ik een factuur met een apart vermelden BTW?
Ja BTW staat op het factuur apart berekend.
Hoe ontvang ik mijn factuur?
De factuur ontvangt je digitaal via de mail op het moment dat het product wordt verzonden.
Verzenden, bezorgen en retourneren
Wat zijn de verzendkosten?
De vermelde prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 4,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 6,61 voor pakketjes
€ XX,XX voor bestellingen naar het buitenland neemt u eerst contact met ons op.
Hoe weet ik of mijn betaling/bestelling gelukt is?
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons een bevestiging via de mail.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Op het moment dat de bestelling verzonden is ontvang je van ons een track en trace via de mail, via deze track en trace kan je de bestelling volgen.
Wat zijn mijn bezorgopties?
Na het verzenden van de bestelling ontvangt u van ons een track en trace via de mail. Via deze link kan je de bezorging aanpassen naar een tijd en wijze die bij je past. Heb je hele speciale wensen neem dan contact met ons op via info@aquagadgets.nl.
Ik heb per ongeluk het verkeerde bezorgadres doorgegeven. Wat nu?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog aan te passen.
Kan ik het product ook ergens anders laten bezorgen?
Ja, deze optie kan je aanvinken bij het invullen van je persoonlijke gegevens tijdens de bestelling.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, het is niet mogelijk een bestelling af te halen.
Hoe kan ik een product ruilen?
Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen info@aquagadgets.nl. Wel draag je zelf zorg voor de kosten voor terugzending van het product.
Kan ik een product ook retourneren?
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. De kosten hiervan zijn afhankelijk van het gewicht en de vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@aquagadgets.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Hoe zit het met garantie?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Er staat dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?
Neem in dit geval contact met ons op via info@aquagadgets.nl. Dan zoeken wij samen naar een passende oplossing.
Mijn bestelling is beschadigd of niet compleet aangekomen, wat nu?
Neem in dit geval contact met ons op via info@aquagadgets.nl. Dan zoeken wij samen naar een passende oplossing.
Wat als ik een klacht heb?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. In dit geval willen wij altijd samen op zoek naar de juiste oplossing. Wij raden dan ook aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@aquagadgets.nl.
Account
Kan ik een account aanmaken?
Jazeker je kan een account aanmaken
Hoe kan ik een account aanmaken?
Je kan eenvoudig een account aanmaken door middel van het de volgende 2 opties;
- Het poppetje in de menubalk. Na aanklikken kan je de keuze maken tussen inloggen en account aanmaken. Kies voor de optie "account nodig".
- Na het plaatsen van een product in de winkelwagen. Kies "verder naar bestellen" en vervolgens "account aanmaken".
Na het doorlopen van de stappen in bovenstaande opties ontvangt je een bevesting op het door jouw opgegeven mailadres. In deze mail wordt gevraagd de gegevens de verifiëren, na deze verificatie is je account een feit.
Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?
De voordelen van het maken van een account op een rij;
- al je persoonlijke gegevens staan al klaar
- je kan makkelijk zien wat je besteld hebt
- bekijk zelf de status van je bestelling
- zelfde product nogmaals nodig? Bestel snel vanuit je eigen bestelgeschiedenis.
Hoe log ik in op mijn eigen account?
Inloggen kan op 2 manieren;
- gebruik het poppetje in de menubalk
- ga via het product in de winkelwagen naar "verder naar bestellen" en kies voor de optie "inloggen"
Ben is verplicht een account aan te maken?
Nee dit is niet verplicht. Wil je doorgaan zonder account kies dan na het plaatsen van een bestelling in de winkelwagen na "verder met bestellen" voor "doorgaan zonder account.
Overige vragen
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
Nee wij hebben geen showroom of fyieke winkel.